Monday, October 26, 2009

hmm

memang xpatut ape yg ak tgh rase skrg dalam hati.

xpatut...

tapi,

walaupun xpatut..

there is NOTHING i can do..

mmg xpatut.

Thursday, October 22, 2009

whateve ko kate?!!

adekah perlu utk ko pgil SAYANG kat bf org lain?
adekah perlu ko biadap?
adekah perlu ko menjadi begitu annoying?
adekah perlu ko mempersoalkan ape salahnye ko pgil bf ak syg?
adekah perlu ko berlagak bodoh dan xpaham atau pun ko sememangnye begitu?
adekah perlu ayat "ill try my best" bile ak ckp jgn pgil bf ak syg?

adekah ko mental?
adekah ko gatal?

ye,ko mmg s--l.

Sunday, October 18, 2009

today summary.

wahhh.hari ni seronok gile.

mule2 ingat nak g shah alam n suruh en kujai teman kan ak wat report,tp last2 ak ajak die deting..sbb, bukan ape,ak rase mesti ak xterwat ripot sbb lebih suke tgk muke si dia *wink2.
maka nya, ak ke shah alam n g berdeting ngan kujai.pegi sane tumpang ngn kkk ak n plan nak g bukit raja tgk wyg.tp dlm hati dah berpk2 "nanti blik mesti penat dan lambat smpai umah,hmm"
tp yelakan,azam nak berdeting tu kuat,maka ak tetap semangat haha.plan ank g bukit raja naik teksi je,tp sbb kan laki ak bijak,die sewakan kereta (tambahhh syangg~~).hehe.lagi best jln dengan kereta.
tgk wyg,g umah kkk kujai,gaduh dalam keta,pujuk memujuk, smpai lah die n alai n mawi antar ak blik kat ampang.

d worst part is...

ak leh sesat kat ampang!!!!hmm.xtau la nak kate ap hehe.sib baik jmpe jln pulang.

btw, walaupun penat,sy sgt2 hepi :)

thanx mr khuzaimy, i love u~~

Thursday, October 15, 2009

mcm haram.

u shuld not be rude to other people rite, when she accidently spell ur name wrongly.there is a lot of nicest way to told her the mistake.not like d way u told jus now.

stupid budak!

Wednesday, October 7, 2009

berita terkini.

salam sejahtera.

sari berita penting.

1. cik mimi sedang menghitung hari2 terakhir nye di semasa sentral sdn bhd.masih belum bertanya kepada bos adekah masih ade kerja kosong utk cik mimi.semalm nk tnye,kantoi sbb ak xbawak masuk tiket dlm opis hehe. (*tiket parking yg telah diorder,terdampar d meja receptionist.ak nmpak,tp xamik bwk masuk dlm kerana takut ade dokumen yg perlu ditandatangani sebelum mengambil.jd,ak telah biarkan saje dan en lan sendiri yg bwk masuk tiket2 tu.jd aka malas nk tnye.sbb,nmpk mcm ak x buat keje plaks.hehe)__xpaham xpe :)
hari ni nak tnye, en lan yg tnye ak dulu pasal kerja semalm dah siap ke.walaupun dah siap, ak ttp tergagap2 nak tnye.maka-masih misteri pertanyaan ak ttg kerja kosong. ^__^

2. sedang menggelabah didalam hati (hanya didalam hati )berkenaan report final yg langsung xmendatangkan hasil.dah la jarang jumpe lec.hmm.whateva.

3. walaupun cuak,masih terselit perasaan gembira utk berjmpa kekasih hati setelah lebih kurang 6 bulan aka setengah tahun xberjumpe.hehe.cepatla,abis sume pasal bende2 project paper ni n ENJOY TO THE MAX!

4. cik mimi masih makan seperti biase.nyum3..sory me luv.xkurus n tambah besau.

sekian.selmat petang dan jumpe lagi di siaran akan dtg.tata titi tutu~